Vrácení zboží a reklamace

 

Vrácení zboží bez udání důvodu

Jak postupovat?

I přesto, že se snažíme, abyste byli maximálně spokojeni s našimi produkty, může se stát, že budete potřebovat vrátit zboží ve 14ti denní lhůtě bez udání důvodu. V takovém případě se budeme snažit vše vyřešit co nejrychleji, tak abyste nemuseli čekat déle, než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).


Vracíte-li zboží do 14 dnů bez udání důvodu, doporučujeme zboží důkladně zabalit do odolné krabice, vystlat bublinkovou fólií nebo papírem tak, aby nedošlo k poškození zboží během přepravy zpět k nám.

 

Zásilku doporučujeme pojistit dle hodnoty zboží. K zásilce připojte písemné odstoupení od smlouvy, jehož formulář naleznete ke stažení ZDE. Dále k zásilce přiložte doklad prokazující koupi zboží (fakturu). Po převzetí zásilky, se budeme snažit váš požadavek na vrácení peněz, co nejrychleji zpracovat a vrátíme vám peníze váš účet, který jste vyplnili v formuláři. Po převzetí zásilky, se budeme snažit váš požadavek na vrácení zboží, co nejrychleji zpracovat a vrátíme vám peníze váš účet, který jste vyplnili v formuláři.

Zásilku odešlete na adresu kovárny:

 

Kovárna Leupold
Karel Leupold
Učňovská 563
38001 Dačice
Česká republika

 

DOPORUČENÍ: 
Zásilku vždy pojistěte. Upozorňujeme zákazníky, že u zasílání jako obyčejné psaní nebo obyčejný balík Česká pošta neodpovídá za ztrátu, poškození nebo úbytek obsahu zásilky. Je proto v zájmu zákazníka zaslat reklamované zboží službou, která je pojištěná minimálně do výše ceny zboží, například službou České pošty: Balík Do ruky.

Zboží upravené podle přání spotřebitele není možné vrátit bez udání důvodu ve 14ti denní lhůtě (např. při označení zboží - personalizaci iniciály). 

 

Reklamace

Reklamace týkající se zjevné vady, tj. i rozbitého zboží, doporučujeme ohlásit do 24 hodin od převzetí pomocí emailu nebo telefonicky. Doporučujeme zkontrolovat obsah zásilky ihned po převzetí od přepravce, zda zboží nevykazuje viditelné vady/poškození. 


Jak postupovat?

Reklamované zboží doporučujeme důkladně zabalit do odolné krabice, vystlat bublinkovou fólií nebo papírem tak, aby nedošlo k poškození zboží během přepravy k nám. Doporučujeme zásilku pojistit dle hodnoty zboží. Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (fakturu) a vyplněný Formulář pro uplatnění reklamace. Prosíme zákazníky, aby nezasílali zboží na dobírku. Po převzetí zásilky, se budeme snažit vaši reklamaci, co nejrychleji zpracovat a vrátíme vám peníze váš účet, který jste vyplnili v formuláři. Po převzetí zásilky, se budeme snažit vaši reklamaci, co nejrychleji zpracovat a vrátíme vám peníze váš účet, který jste vyplnili v formuláři.

Zásilku odešlete na adresu kovárny:

 

Kovárna Leupold
Karel Leupold
Učňovská 563
38001 Dačice
Česká republika

 

DOPORUČENÍ: 
Zásilku vždy pojistěte. Upozorňujeme zákazníky, že u zasílání jako obyčejné psaní nebo obyčejný balík Česká pošta neodpovídá za ztrátu, poškození nebo úbytek obsahu zásilky. Je proto v zájmu zákazníka zaslat reklamované zboží službou, která je pojištěná minimálně do výše ceny zboží, například službou České pošty: Balík Do ruky.

Zboží upravené podle přání spotřebitele není možné vrátit bez udání důvodu ve 14ti denní lhůtě (např. při označení zboží - personalizaci iniciály). 

 

Reklamace se řídí našimi Obchodními podmínkami.

V případě dotazů nás kontaktujte na emailové adrese: info@kovallo.com.